Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka

Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 10.06.2017r.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 20.05.2017r.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 08.04.2017r.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

 


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 11.03.2017r.

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

 


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 25.02.2017r.

Floats or sinks? – mgr Izabela Jaros

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

  • \"Niewidzialne, ale ważne\" - dr Urszula Wrońska

"Niewidzialne, ale ważne" - dr Urszula Wrońska Studenci na warsztatach, poprzez doświadczenia i projekty, podczas których wykazali się kreatywnością, poznali trzy stany skupienia. Mali odkrywcy wykonali analizatory chmur, dzięki którym przez obserwację chmury na niebie będą mogły przewidzieć pogodę. Kolejnym ciekawym zadaniem, było stworzenie własnej chmurki za pomocą pianki oraz wody zabarwionej różnymi kolorami.

 

Pisali o nas: